Reklamacje

1. Reklamacje mogą być przesyłane drogą elektroniczną pod adresem sklep@ja-design.pl
lub drogą listową na adres JA-design, ul. Komorowicka 38, 43-300 Bielsko-Biała.
 
2. Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji:
1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
2) żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
3) danych kontaktowych składającego reklamację;
– powyższe informacje przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
 
3. Reklamacje dotyczące zamówionego towaru rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez sprzedawcę.

 

JA.Design

Bielsko-Biała

ul. Komorowicka 38

tel.+48 535 056 707

sklep@ja-design.pl

biuro@ja-design.pl

pracownia@ja-design.pl

 

Konto do przelewu:

ING Bank Śląski    54 1050 1070 1000 0090 7140 0825

 

 

 

Oświadczam, że znany mi jest regulamin i akceptuje jego postanowienia



 
 


(C)2020 -JaDesign.pl

Projekt i wykonanie: Expo-net.pl