1. Reklamacje mogą być przesyłane drogą elektroniczną pod adresem sklep@ja-design.pllub drogą listową na adres JA-design, ul. Komorowicka 38, 43-300 Bielsko-Biała.2. Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji:1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;2) żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;3) danych kontaktowych składającego reklamację;– powyższe informacje przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.3. Reklamacje dotyczące zamówionego towaru rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez sprzedawcę.
Bielsko-Biała
ul. Komorowicka 38
tel.+48 535 056 707
biuro@ja-design.pl
pracownia@ja-design.pl
Konto do przelewu:
ING Bank Śląski 54 1050 1070 1000 0090 7140 0825
Projekt i wykonanie: Expo-net.pl