Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PROWADZONEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ „www.ja-design.pl”z 22.03.2020 r.
 
§ 1.Postanowienia ogólne
 
1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://www.ja-design.pl/
 
2.Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie użytych w nim wyrażeń:
 
1) „Sklep internetowy"– prowadzony przez Sprzedawcę sklep internetowy działający pod adresem http://www.ja-design.pl/ za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia i dokonywać zakupów towarów oferowanych przez Sprzedawcę;
 
2) „Sprzedawca”– Janina Wawrzynek, prowadząca działalność pod firmą „Jawa Janina Wawrzynek”, w Bielsko-Białej przy ul. Trzech Diamentów, nr 19, lok. 34, 43-300 Bielsko-Biała, posiadająca NIP 5471947598, posiadająca numer REGON 072745818, adres e-mail: biuro@ja-desig.pl nr tel. 535056707
 
3) „Klient”– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu internetowego, w szczególności składająca Zamówienie;
 
4) „Konsument” – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
5) „Konto” – usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Towarów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
 
6) „Koszyk” – usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia jednego lub kilku Towarów, wyświetlenia podsumowania ceny poszczególnych Towarów i wszystkich Towarów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy Towarów. Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, tj. w ramach jednego Zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
 
7) „Towar” - produkt wystawiony do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego
 
8) „Regulamin”– niniejszy dokument wraz ze wszystkim załącznikami do niego stanowiącymi jego integralną część; Regulamin dostępny jest pod adresemwww.ja-design.pl/Regulamin oraz w postaci pliku PDF do pobrania pod adresem www.ja-design.pl .W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
 
9) Kodeks cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.);
 
10) u.p.k.– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287).
 
11) u.ś.u.d.e.- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 poz.
 
344)
 
12) „RODO”- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
 
13) „Umowa o świadczenie usług” – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na podstawie Regulaminu.
 
14) „Umowa sprzedaży” – umowa sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towaru za zapłatą ceny Towaru powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności Regulamin.
 
15) „Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Towar, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży (patrz powyżej).
 
1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących Konsumentami, jak i do Klientów
 
niebędących Konsumentami, korzystających ze Sklepu Internetowego.
 
2.Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
 
3.Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta, w celu złożenia przez Klienta Zamówienia czy w celu skorzystania z formularza kontaktowego.
 
4.Sprzedawca kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem adresu e-mail podanego przez Klienta.
 
5.Korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem przeglądarki internetowej, w tym składanie Zamówienia, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego ze Sprzedawcą, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
 
§ 2. Obowiązki Klienta
 
1.Klient zobowiązany jest w szczególności do:
 
a.1) podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i koniecznych danych Klienta;
 
a.2) niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta Sprzedawcy w związku z zawarciem Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy Sprzedaży, w szczególności w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania;
 
a.3) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu Internetowego;
 
a.4) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
 
a.5) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
 
a.6) terminowej zapłaty ceny za Towar i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów w pełnej wysokości;
 
a.7) terminowego odbioru Towarów zamówionych przy wykorzystaniu sposobu dostawy i płatności za pobraniem, oraz będących przedmiotem Rezerwacji;
 
a.8) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
 
a.9) niepodejmowania działań takich jak:
 
a) rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
b) podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Sklepu i realizowania płatności;
 
c) modyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sprzedawcę, w szczególności podanych w ramach Sklepu Cen lub opisów Towarów;
 
§ 3.   Warunki techniczne świadczenia Usług
 
1. Aby zawrzeć Umowę Sprzedaży Klient musi posiadać aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
 
2.Odpowiednio do charakteru usług korzystanie ze Sklepu internetowego wymaga:
 
1) posiadania komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu;
 
2) posiadania adresu e-mail;
 
3) dostępu do przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej;
 
4) rozdzielczości ekranowej minimum 1024x768 pikseli;
 
5) włączenia w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript;
 
6) system operacyjny urządzenia mobilnego: Android w wersji 4.0.3 lub wyższej lub iOS w wersji 9.0.4 lub wyższe.
 
1.Sprzedawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług. Korzystanie z Usług wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych poprzez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
 
§ 4. Usługi
 
1.Sklep internetowy świadczy nieodpłatnie następujące rodzaje i zakres usługi:
 
1) Konto,
 
2) umożliwianie Klientom składania Zamówień, oraz zawierania Umów Sprzedaży, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
3) umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
 
4) umożliwienie przeglądania treści umieszczonych w ramach Sklepu, w szczególności informacji dotyczących możliwości wypożyczenia produktów prezentowanych w sklepie oraz możliwości składania zamówień indywidualnych;
 
5) umożliwienie skorzystania z formularza kontaktowego w celu kontaktu ze Sprzedawcą.
 
2. Sprzedawca dodatkowo, na rzecz Klientów którzy utworzyli Konto, świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
 
1) podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta;
 
2) przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień.
 
3. Klient może korzystać z usługi Konta po dokonaniu rejestracji. Rejestracja polega na:
 
1) wypełnieniu formularza rejestracji,
 
2) zaakceptowaniu postanowień Regulaminu,
 
3) kliknięciu pola „Zarejestruj”.
 
4.Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta w toku rejestracji. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy
 
5.Założenie Konta nie jest wymagane aby złożyć Zamówienie lub dokonać Rezerwacji w Sklepie Internetowym.
 
6.Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Towaru do Koszyka. Koszyk świadczony jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta, zgodnie z jego wolą, przy czym Koszyk zapamiętuje informacje o Towarach wybranych przez Klienta również po zakończeniu sesji przeglądarki, w tym również wylogowaniu, przez okres nie dłuższy niż 3 dni, jednak nie zapewnia dostępności egzemplarzy wybranych przez Klienta Towarów w celu umożliwienia złożenia Zamówienia w późniejszym terminie.
 
§ 5. Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym
 
2.1.Sprzedawca sprzedaje w za pomocą Sklepu Internetowego ręcznie tworzone sztuczne dekoracje kwiatowe i inne dekoracje do wnętrz i na zewnątrz .
 
2.2.Z uwagi na fakt, że każdy Towar wykonywany jest ręcznie jako produkt artystyczny, każdy egzemplarz towaru może nieznacznie różnić się od tego przedstawionego na zdjęciach w Sklepie Internetowym.
 
2.3.Towary wykonywane są z różnych materiałów sztucznych z przewagą z pianki PPE czyli z pianki polietylenowej. Materiał ten jest odporny na wilgoć, zakres temperatur od -60 do + 125 ° C. Uszkodzenia mechaniczne mogą wpłynąć na utratę atrakcyjności towarów. Podczas użytkowania towarów zkupionych w naszym sklepie należy stosować się do instrukcji załączonej w przesyłce.
 
 
 
§ 6. Przyjmowanie i realizacja Zamówień
 
1.Klient ma możliwości składania Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób:
 
1) Klient dodaje wybrany Towar do Koszyka a następnie przechodzi do formularza zamówienia.
 
2) Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. Użytkownik, który nie posiada Konta wypełnia samodzielnie formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży.
 
a) W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących
 
Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Towary, ilość Towarów, w razie dostępności rodzaj, kolor i rozmiar Towaru, miejsce i sposób dostawy Towarów, sposób płatności.
 
b) W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP.
c) W ramach rozwoju dostępnych w Sklepie Internetowym Towarów lub usług, Sprzedawca może wprowadzić obowiązek podania w treści formularza Zamówienia lub w innym właściwym miejscu, innych informacji dotyczących Towaru lub Klienta, właściwych, a w przypadku danych osobowych również niezbędnych, w szczególności z uwagi na specyfikę Towaru lub usługi, np. w celu spersonalizowania Towaru.
 
3) Klient wybiera jeden z udostępnianych przez Sprzedawcę sposobów dostawy.
 
4) Klient wybiera sposób zapłaty ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży.
5) Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu.
 
6) W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka.
 
7) w zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności;
 
2. Podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy Sprzedaży.
 
3.Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość zwrotną potwierdzającą przyjęcie Zamówienia i zawarcie Umowy Sprzedaży
 
4.Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
 
5.Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Towarów oraz realizacji Umowy Sprzedaży. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.
 
6.Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Towaru, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. O całkowitej wartości Zamówienia Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia.
 
§ 7. Sposoby i terminy płatności
 
1. Sprzedawca udostępnia Klientowi różne sposoby płatności ceny z tytułu Umowy Sprzedaży, Możliwe sposoby płatności określone są w Sklepie Internetowym w zakładce „Sposoby płatności” oraz każdorazowo na podstronie danego Towaru, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zawarcia Umową Sprzedaży. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu dostawy lub Towaru.
 
2. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry, tj. płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 3 dni od złożenia Zamówienia, spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
 
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Odmowa odbioru Towaru, pomimo wyznaczenia dodatkowego odpowiedniego terminu, jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży.
 
§ 8. Sposoby dostawy i termin dostawy
 
1.Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
2.Sprzedawca może umożliwić Klientowi odbiór osobisty Towarów poprzez udostępnienie takiej opcji każdorazowo na podstronie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia.
 
3. Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Towaru są wskazywane Klientowi w zakładce „Koszty Wysyłki” w Sklepie Internetowym w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
 
4.Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Towaru (termin dostawy) składa się czas wytworzenia zamówionego Towaru, przygotowania go do wysyłki oraz czas doręczania Towaru przez przewoźnika.
5.Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 30 dni chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku jednoczesnego złożenia Zamówienia na kilka Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 dni.
 
6.Początek biegu terminu dostawy liczony jest od dnia:
 
1) uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą
2) zawarcia Umowy Sprzedaży – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem.
 
§ 9. Odpowiedzialność Sprzedawcy i Reklamacje
 
1.Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad oraz odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).
 
2. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może (na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego):
 
1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;
 
2) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych
 
niedogodności dla Klienta;
 
3. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
 
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
 
1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
3) danych kontaktowych składającego reklamację;
 
– powyższe informacje przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
 
5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedawcy, zgodnie z art. 5612 w zw. z art. 354 § 2 Kodeksu Cywilnego, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Towar na koszt Sprzedawcy na adres JA.design, Ulica Komorowicka 38, 43-300 Bielsko-Biała. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient może zostać poproszony o udostępnienie Sprzedawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Towaru w miejscu, w którym Towar się znajduje.
 
6. Reklamacje dotyczące zamówionego Towaru rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Sprzedawcę.
7.W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu Towaru.
 
8.Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
 
9. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
 
10. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu internetowego (reklamacje związane ze świadczeniem usług
 
elektronicznych) można składać na przykład drogą elektroniczną pod adresem sklep@ja-design.pl lub drogą listową na adres Sprzedawcy wskazany w §1 ust. 2 pkt 2.
 
11.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
 
1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
2) żądania Klienta
 
3) danych kontaktowych składającego reklamację
 
– powyższe informacje ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
 
12.Sprzedawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie w terminie 30 dni roboczych od dnia ich otrzymania, zgodnie z art. 7a ust. 1 u.ś.u.d.e., chyba, że z przepisów prawa lub odrębnych regulaminów wynika inny termin.
 
§ 10.   Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji (uprawnienia Klientów będących Konsumentami)
 
1.Spory dotyczące reklamacji mogą być rozstrzygane na drodze pozasądowej, w szczególności w drodze mediacji bądź arbitrażu.
 
2.Niniejsze zapisy mają charakter informacyjny - nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
 
3. Klient będący Konsumentem może uzyskać szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym
 
adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
4.Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
5.Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
 
1) Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1668), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
 
2) Klient może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1668), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
 
3) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
 
4) Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
 
§ 11. Informacja na temat odstąpienia od umowy
 
1.Zgodnie z art. 27 u.p.k. konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od otrzymania zamówionej rzeczy odstąpić od umowy bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
 
2. Powyższe nie dotyczy umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Realizacja któregokolwiek z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na inne umowy, w szczególności w zakresie, w jakim zostały zawarte razem z umową objętą oświadczeniem o odstąpieniu na skutek złożenia przez Klienta kilku Zamówień jednocześnie.
 
3. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład:
 
1)pisemnie na adres pracowni : JA.design, ul. Komorowicka 38, 43-300 Bielsko-Biała
 
2)w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sklep@ja-design.pl
 
3)z wykorzystaniem formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
 
4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
5.Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która:
 
1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, albo
2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
 
6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
 
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
 
8. W przypadku skorzystania przez konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
9. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Towar Sprzedawcy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: JA.design, ul. Komorowicka 38, 43-300 Bielsko-Biała.
 
10. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z ustawowego prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Towaru do sprzedaży jako Towaru pełnowartościowego, a także koszty przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania Towaru przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).
 
11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
 
12.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1 lit. a lub b powyżej, nie przysługuje
 
Konsumentowi w odniesieniu do umów:
 
1) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
 
2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
 
3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
 
4) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
5) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
 
§ 12. Ochrona prywatności, dane osobowe i wiadomości od Sprzedawcy
 
1. W ramach Sklepu internetowego Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów jako administrator danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku nr 2 do Regulaminu „Polityka prywatności".
2.Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, zawarcia Umowy Sprzedaży czy skorzystania z formularza kontaktowego.
3.Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
4. Dane Osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
 
5.Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
 
6.Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.
 
§ 13.  Prawa własności intelektualnej oraz korzystanie z treści w Sklep internetowym
 
1.Sprzedawca działa zgodnie z polityką ochrony i poszanowania praw własności intelektualnej.
 
2.Autorskie prawa majątkowe oraz inne prawa własności intelektualnej do Sklepu internetowego jako całości oraz jego poszczególnych części, bez względu na ich rodzaj oraz formę, przysługują Sprzedawcy, chyba że w Sklepie internetowym wyraźnie zaznaczono inaczej.
 
3.Zabronione jest bez zgody Sprzedawcy kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub w poszczególnych częściach Sklepu internetowego, w szczególności kopiowanie Towarów, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku, o którym mowa w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 880 z późn. zm.).
 
5.Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
 
§ 14.  Rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług
 
1. Sprzedawca może w każdym czasie rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako (katalog zamknięty):
 
1) zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
 
2) zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
3) zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
 
2.Sprzedawca może również rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym w przypadku braku aktywności Klienta w Sklepie Internetowym przez nieprzerwany okres minimum 3 lat z uwagi na dbałość o ochronę danych osobowych i odpowiedni okres ich przetwarzania.
 
3.Sprzedawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. 1 i 2 powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Klienta podczas utworzenia Konta.
 
§ 15. Zmiany regulaminu
 
1. Sprzedawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu (z wyjątkiem par. 17 Regulaminu, który dotyczy Klientów niebędących Konsumentami i może ulec zmianie w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa) w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:
 
1) zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
 
2) zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi;
 
3) zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Towarów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji,
 
rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
 
2. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie Internetowym oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przy zawieraniu Umowy o Świadczenie Usług przez Klienta adres e-mail, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią.
 
3. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Klientów którzy zawarli Umowę o Świadczenie Usług, tj. posiadających Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu pozostaje bez znaczenia dla zawartych przez Klienta i Sprzedawcę Umów Sprzedaży przed zmianą Regulaminu.
 
§ 16. Prawo i jurysdykcja właściwa
 
1.Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.
 
2. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
 
3. Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych na gruncie niniejszego Regulaminu jest miejscowo właściwy sąd powszechny.
 
§ 17. Regulacje dotyczące klientów niebędących konsumentami
 
1. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
 
2.Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
 
3.W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
 
4.Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
 
5.Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
 
6. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę o Świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia w dowolnej formie.
 
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
8. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcy, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny Towaru oraz
 
kosztów dostawy z tytułu ostatniej Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych.
 
9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
10.W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 
§ 18. Postanowienia końcowe
 
1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy odpowiednich ustaw, a w szczególności:
 
1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.),
 
2) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287).
 
3) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344),
 
4) ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1231),
 
5) RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 2016 r. L 119, s. 1).
 
2. Regulamin wchodzi w życie w dniu 22. marca 2020 r.
 
3.Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
 
4.Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Klienta.
 
5.Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego.
 
 
Do pobrania 
 
 
 
 
 
 
 
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU
 
............................................... ......................, dn. ......................
 
................................................
 
................................................
 
imię, nazwisko i adres konsumenta
 
 
 
 
 
..........................................
 
..........................................
 
..........................................
 
..........................................
 
nazwa i adres przedsiębiorstwa
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
 
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
 
 
 
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………
 
 
 
 
 
 
 
..............................
 
podpis konsumenta

 

JA.Design

Bielsko-Biała

ul. Komorowicka 38

tel.+48 535 056 707

sklep@ja-design.pl

biuro@ja-design.pl

pracownia@ja-design.pl

 

Konto do przelewu:

ING Bank Śląski    54 1050 1070 1000 0090 7140 0825

 

 

 

Oświadczam, że znany mi jest regulamin i akceptuje jego postanowienia



 
 


(C)2020 -JaDesign.pl

Projekt i wykonanie: Expo-net.pl